.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماجرای شنای احمدی‌نژاد در رامسر!

به گزارش شمال نیوز به نقل از مشرق مراسم ترحیم پدر صادق محصولی، وزیر سابق کشور که عصر امروز در مسجد امام خمینی(ره) شهرک محلاتی برگزار شد با حواشی زیادی همراه بود که در ادامه می خوانید.

* در این مراسم در کنار اعضای جبهه پایداری، تعداد قابل توجه‌ی از وزرای دولت نهم و دهم به چشم می خوردند.



* یکی دیگر از حاشیه های این مراسم حضور علی اکبر ولایتی به همراه فرزندان و نوه‌های خود بود که قابل توجه می‌نمود. ولایتی به همراه خانواده خود در مراسم ختم پدر صادق محصولی حضور پیدا کرد و به او تسلیت گفت.

* حجت الاسلام حیدر مصلحی در حاشیه این مراسم در پاسخ به سوال مشرق مبنی بر اینکه نظر شما نسبت به سخنان وزیر اطلاعات در خصوص بازگشت برخی از افرادی که پس از حادثه سال 88 به خارج از کشور رفتند، چیست؟ گفت: باید از خود ایشان این مسئله را سوال کنید.

* عبدالرضا شیخ‌الاسلام وزیر اسبق کار و رفاه اجتماعی در دولت محمود احمدی‌نژاد که بعداز ظهر امروز با حکم محمود احمدی‌نژاد، به‌عنوان رئیس مجتمع فنی و مهندسی دانشگاه ایرانیان منصوب شده بود در حاشیه مراسم و در جمع خبرنگاران در مورد شغل آینده خود گفت "اگر بتوانم در دانشگاه احمدی‌نژاد کمک می‌کنم"؛

* کامران دانشجو رئیس دانشگاه آزاد گویا تمایلی به ادامه همکاری با احمدی نژاد نداشت و واکنش متفاوتی نشان داد. او در پاسخ به این سوال گفت "به دانشگاه احمدی‌نژاد نمی‌روم و به دانشگاه سابق خود یعنی علم و صنعت بازگشته‌ام."



 *علی سعیدلو نیز در خصوص ادامه حضور در معاونت بین‌الملل دولت یازدهم، گفت: بله، بنده هم اکنون نیز در این معاونت مشغول به کار هستم.

* علی نیکزاد وزیر پرکار دولت احمدی نژاد نیز در پاسخ به این سوال که آیا از شما برای حضور در دانشگاه احمدی‌نژاد دعوت شده است، بیان کرد: برای دانشگاه ایشان از من دعوت شده است اما من به دانشگاه نمی‌روم زیرا آنها کار دیگر انجام می‌دهند و من کار دیگری.



* نیکزاد همچنین در پاسخ به این سوال که آیا با شما در خصوص شهرداری تهران گفتگویی صورت گرفته یا خیر، اظهار داشت:  با من در مورد تصدی پست شهرداری تهران صحبت‌هایی شده است. ما خادم مردم هستیم و هر کجا امکان خدمت باشد در خدمت گذاری حاضرم.

* داوود احمدی‌نژاد از دیگر کسانی بود که در خصوص "دانشگاه ایرانیان" واکنش نشان داد. او در حاشیه این مراسم در این عنوان کرد: دانشگاه ایرانیان به علت حضور مشایی و افراد دیگری از جریان انحرافی در این دانشگاه، تصویب نمی‌شود.




* برادر محمود احمدی‌نژاد همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر علت عدم حضور احمدی نژاد در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام به شوخی گفت: احمدی‌نژاد  برای شنا به رامسر رفته بود!

* غلامحسین الهام از دیگر چهره های دولت نهم و دهم از دیگر افراد حاضر در این مراسم بود. او که به گرمی با خبرنگاران برخورد می‌کرد در پاسخ به سوالی در خصوص احمدی نژاد اینگونه پاسخ داد: احمدی‌نژاد مشکلی با بسته شدن دفترش ندارد، او به غیر از دشمن با همه چیز کنار می‌آید.



* یار دیرین احمدی نژاد همچنین درخصوص علت عدم حضور احمدی نزاد در مراسم تحلیف گفت: تحلیف تعریف قانونی ندارد و نمی‌دانم که احمدی نژاد به مراسم، دعوت شده بود یا نه. احمدی‌نژاد مشغول فعالیت در دانشگاهش است.

* محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان نیز که برای عرض تسلیت درگذشت پدر صادق محصولی در این مراسم حضور یافته بود، در حاشیه این مراسم در خصوص مراحل تاسیس دانشگاه ایرانیان، گفت: در هفته آینده اخباری از این دانشگاه اعلام می‌کنم.



* خبرنگاران که می خواستند از حضور احمدی نژاد نهایت استفاده را ببرند با سوالات متعدد و پی در پی او را تا ماشین شخص اش بدرقه کردند؛ ولی وی در پاسخ به تمامی سوالات آنان مثل همیشه جملاتی از قبیل همه سالم و موفق باشید، چشمتان روشن و ایمانتان کامل را به زبان آورد.

*در حاشیه این مراسم یکی از دوست داران احمدی نژاد با تلاش فراوان و با گذشتن از سد محافظان خود را به رئیس جمهور سابق رساند و دستان او را در مقابل دوربین خبرنگاران بوسید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.